Sivut

7.12.2011

Mietin tuunko joskus yhtä rikkaaksi vai oonko kenties jo rikkaampi

tänää oli iha piru vaikeet herätä kasiks kouluu, oisin mielummi jääny nukkumaa..
istuin koulupenkil varttii vail neljää asti ja tein myös kaks tenttii jotka molemmat kusas ylläri :D aattelin eilen olla junamatkal reipas ja ettii vastaukset tenttikysymyksii mut jaksoin ettii vaa neljää kohtaa jote eipä niist paljo mitää hyötyy ollu :D 


menin isin kans tallil haettii horsehousest eka kokeiluu se geelialune, no mut mun tuuril eipä sekää sit auttanu... nyt sit ratsastelen varmaa koko talve nyt ainaki ilma satulaa et saan rahaa jostai ja ostan jonkun börjesin halpis satulan 120e jos vaa on sopiva (: isi oli sitä mielt et ei oo mitää järkee pitää leksaa jossei oo satulaa, mut sepä nyt ei tiä noist asioist nii paljo ni sanoin vaa et sama se on et ratsastanks satulal vai ilma ja et Leksast mä en luovu ! siit on tullu mul hirmu tärkee :)<3



huomen on vaa pari tuntii kouluu, jos meen ja sit leksal kävelee ku ei oikee muuta pysty ku kenttä kovahko ja sit ostelee joululahjuksii kummitytöl ja sofial ja ittelleni :DD 


sori kuvaton postaus, huome otan kameran mukaa tallil ja kuvailen !:) nii ja voi että olin häpifeis ku Leksan jalan turvotus oli lähteny !:)

2 kommenttia:

  1. entä miten jos ostaisitte jonkun käytetyn satulan? esim. suomen ratsutarvikkeestakin saa halvempia satuloita :)

    VastaaPoista
  2. oon mä koittanu käytettyiki kattoo ne o ollu jotai 300-500e halvimmat, täytyy koittaa kattella jostai joku :)

    VastaaPoista