Sivut

1.12.2011

" se lähti ku annika tähti "

oon taas nii ylpee ittestäni
sanoin tänää koulu ruokailus et mä en voi enää olla pois koulust et mul o jo 35 poissaoloo noh enköhä mä sit ruokailu jälkese tunni jälkee jättänykki fysiika tunni välii ja sain kaks poissaoloo lisää toho listaa ja maanantain on mun laskujen mukaan tulos 5 tai 6 tuntii poissaoloi, no mut huu keers ei saa ottaa liia tosissaa tätä elämää :D 



menin sit iltapäiväl Leksailee, eka pesin sen jalat ku oli iha kuraset kerranki ku yleensä se o nii hiano herra et vaa kaviot o likaset :DD sit laitoin sen karsinaa ja menin siivoomaa sen tarha sain melkee valmiiks sit menin harjaamaa Leksa ja huomasin et sen oikee takajalka oli turvonnu sielt kinteree kohdalt puolee välii jännet asti, siin oli myös haavoi ei mitää pintanaarmui ku iha kunnollisii, oli varmaa tullu siit eilisest maneesi reissust ku se vähä potkiskeli, menin sit taluttelee sitä kentäl Minnan kans ku se ratsasti sen heppasen. kävelytin joku puoltuntii vähä yliki sit menin tallii ja kastoin pintelin kylmäl vedel ja laitoin siihe jalkaa sen joksu aikaa. Pertti tuli kattoo sitä jalkaa ja ne haavat o tulehtunu ja laitettii betadine haude yöks sit ku olin viemäs sitä karsinaa ni se lähti semmosel vauhdil ulos tallist et 'saatana minähä en tosa käytväl enää seiso' ja pertti vaa totes et lähti ku annikki tähti :D



inkan heppane joskus viime talven otettu

mun toine koti.
huomen meen kymmene aikoihi kävelyttää Leksaa ja kattoo sitä sen jalkaa, ja sit sen jälkee 13.05 junal lähtö sieviiiiiiiiiiiiin ! nään taas pitkäst aikaa serkkui ja kummityttöö ja sofiaa !<3 pertti hoitaa viikonloppun leksan kävelyn ja jalan ja mä sit palaudunki jo tiistain ite :)


nii ja ens viiko alus haetaa horsehousist kokeiltavaks se geelialune ja jossei se auta ni uutta satulaa sit vaa ettimää





kuulin eile ihan sairaan ihanan laulu



5 kommenttia:

  1. ou shit, imppari ei oo kiva juttu :( toivottavasti geeli auttaa muuten sitten!

    VastaaPoista
  2. ei oo ei :/ toivottavasti menis täs mun reissun aikan ohi :) joo toivottavasti se auttais ni pääsis vähä halvemmal

    VastaaPoista
  3. Tul muute va mielee, et mmitäköhä siuki vanhemmat noist poissaoloist sanoo? :D

    VastaaPoista
  4. no mut huu keers
    ^ ahaha oon nii ylpee sun englanni taidost :D:D:D <3

    VastaaPoista
  5. ano- eipä ne kyl itseasias mitää sano :o joskus kysyy et ooks taas lintsannu tai et miks lintsasin ja sit ne vaa jättää noi poissaolot kuittaamat ei siit ois mitää hyötyy jos ne valittais noist koska tä o vapaaehtost ja ite mä vaa kuses noitten kans oon

    sofia - hahha mäki tykkään :Dd

    VastaaPoista