Sivut

10.12.2011

nyt ollaan vaan ja hengaillaan

JEEJEE torstain haettii poliisiasemalt opetuslupa ja tänää olin ekaa kertaa ajamas ! oltii joku puoltoist tuntii metsämäe parkkiksel, harjottelin eka iha sika pitkää liikkeel lähtöö ku auto tuppas aina sammuu :D sit harjottelin vaihteitte vaihtoo jost olin valmiiks iha paniikis mut se oliki yllättävä helppoo :D 


ajelu jälkee menin liikuttaa Leksa, paljo ei pystyny tekee ku o vähä huonot kelit mut vähä ravailin kentäl nii kaua et sain sen rennoks ja läpi ratsastettuu sit sovittii et lähen huomen kiian kans maneesil täl kertaa laitan älläl korvat kii ja pintelit taakse ja se saa vähä leveemmä tila autos ni ei tarvii potkiskella :)

sit isi tuli hakee ja ohikulkutie jälkee vaihdettii ja mä ajoin tänää jo ekaa kertaa liikentees, se oli kyl vähä hankalaa, mite joku voi keskittyy samaa aikaa siihe et pysyy tiel, ja liikennemerkkeihi (joit mä en ees osaa) ja nopeusmittarii.. mä ajoin koko aja ylinopeut :D 




koht keiramol lappailee karsinoi ja hoitelee ponskit ja tekee iltatalli heippaa !:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti