Sivut

6.12.2011

Grab the person on the left and just hug them

and the person on the right keep thight..

mul onki paremmat kaverit ja serkut ja kaikki ku teil :D oli taas kiva reissu niiku aina ! vaikken lomailla kerennykkää mut 20 päivän pääst taas takasin ja uude vuode jälkee sit kotti :) sielt o aina inhottavaa lähtee ku se on iha ku toine perhe mul :)


tänää aamul tai päiväl watever, yhentoist aikaa lähti juna kohti turkust, olin koton tai peril viiden aikaa ja meninki sit suoraa kattomaa Leksaa oli kiva nähä sitä 'pitkäst' aikaa :))♥ vähä sil viel oli jalka turvoksis ei enää pahasti, kävin taluttamas kentäl hetke aikaa ja vein talli ja paapoin sitä viel hetke ja sit tulin himpee :)
rakasihana pikkusiskoni oli siivonnu mun huoneen ! sil oli menny kuulemma 4 tuntii :DD
ups XD 



eipä oikeestaa muuta, täl hetkel mul on jäätävä olotila. pää särkee aivan törkeesti ja tuntuu just silt et koht mä purjoon ja mua vähä pelottaa jos oksennan ku en oo kymmenee vuotee sitä tehny ja se tunne on kamala..

ja huome o lääkehoido tentti ja arvatkaa vaa kaks kertaa oonks ees alottanu.. en vitus enkä alotakkaa tuuril vaa :D älkää muute ottako mun koulukäynnist mallii


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti