Sivut

11.12.2011

mentii tänää maneesil, oli kiva ku siel ei ollu muit :)  päätin et otan satulan ku kyl sil o tähä asti voinu mennä sen mun romaanin kans sillo tällö (yleensä oon lainannu annan kunnollist romaanii) 

et kyl sil nytki voi mennä ku muute meen ilma mut ei siit sit tullu oikeestaa mitää, leksa reagoi siihe koko aja pukittelemal ja ressaamal, kyl se sit lopuks rentoutus tosi hyvi ja kanto ittes hyvi. vähä mua jäi harmittaa ku se oli hyvä mut sit kuitenki sen satulan takii huono..



sit ku tultii takasi ni huomasin ku otin pinteleit pois et se haava takajalas oli auennu iha kunnol ja tuli vertaki, putsasin sit sen ja laitoin sil yöks betadine hautee, toivottavasti se ei kehitä siihe uutta impparii.


 

3 kommenttia:

  1. ootsä käyny tuolla suomenratsutarvikkeessa raisiossa? Siellä näytti olevan aika paljo käytettyjäkin satuloita myytävänä ja käyvät myös sovittaan. Näkyi olevat halvimmat jopa 150e, kuvia ei ollut mutta noin lähellä teitä niin käykää kattoon:) Jos hyvällä tuurilla löytyis halpa ja sopiva.

    Sillehän varmaan 16 penkillä oleva estesatula vois olla paras, eikä liian ahdas siitä edestä tosiaan saa olla..

    VastaaPoista
  2. oho, tinja muista kirjautua ulos meidän koneelta ku täällä käyt!! Mä tuon äakeisen kirjoitin... :)

    VastaaPoista
  3. haha oho hups :D joo oon miettiny tota ratsutarviket ja sit satula.comii ku sielki o vähä pääl 100e poistosatuloi ja seki o lähel sielt se talliomistaja voi tuoda jos tahon ku se ajaa siit joka päivä ohi :) ja sit börjesii mut eka nyt täytyy saada rahaa :D mä en tiä et pitäiskö mun käyttää se palkka satulaa tai ku mun piti säästää se kokonaa sitä kreika matkaa varte :s

    VastaaPoista