Sivut

14.12.2011

missä talvi

oooooämkeee mul alkaa huome joululoma ja tääl ei oo edes pienintäkää tippast lunta ! tä ei nyt kyl käy.
jäät ja loskat jonnekki roskiksee ja lunta kiitos. viime talven tähä aikaa oli polvii asti lunta ja nyt ei pienintäkää toivoo, toivottavasti satais jouluaattoo mennes joka onki jo ens viikol aika o menny hirmu nopeeta :o


tämmöst oli viime talven..


eile en ollu Leksailemas ku piti tehä ikääntymise tehtävä mut tänää sit menin ja olin iha häpi ku kenttä oli sula ja pystys mennä ratsastaa, tosi leksan jalka iha vähä viel turvoksis. se oli sellane ressiperse etten toista tiä, en tiä johtuuks siit et en oo vähää aikaa ollu seläs tai et onks se kipee seläst tai mikä o siis kylhä se normaalisti aina vähä ressaa. must o jännä et enne se ei osannu pukittaa tai mitää mut viimeks ku olin maneesil ni se teki armottoma puki hyvä ette ollu se jälkee nenällää maneesi maas :D tänääki se loikiskeli ku aropupu :D pyysi eka kerra ravii ni se siirsi paino taakse ja etuosaa taaksepäi ja sit se teki sellase hitaa köyryloika ja kaikki jalat ilmas ja muutenki koko aja heitteli jalkoi mihi sattuu :D 


 
tuli pari kertaa sellane olo et ei oo mun ja minna hepoil kummillakaa kaikki iha kunnos ku molemmat sättäs :D 
sit ku olin ratsastanu ehkä joku 20 min ni eiköhä mun tuuril just ku kenttä oo hyvä ni rupee ukkostaa sit pari kertaa välähti salama mut jatkettii silti mut sii vaihees ku tuli sellane sika iso salama ni hyvä ette mä pieni paskahousu ruvennu itkee ja sama tie mentii tallii vähä jäi harmittaa ku en kerenny saamaa leksaa kunnol kunnol rennoks mut huome sit :)

2 kommenttia:

  1. Ukkosta? Joulukuussa? Pitäiskö uskoa???

    Vai ootkohan nyt kerrankin tehny liikaa jo läksyjä että näät jo ihan harhoja:)

    VastaaPoista
  2. joojoo eka salamoi sit rupes ukkostelee ! se oli hirveet :D
    voi hyvi olla et mun pää o mehmentyny ku tein eile viidest puol yhteetoist asti sitä tehtävää :D

    VastaaPoista