Sivut

13.12.2012

Joulukalenteri 13. luukku

Nollasta kahdeksaantoista !


Nyt siis kuvia musta 0 vuotiaasta tähän päivään asti.

Vuoden 94 joulukorttikuva :) Eli olen siis melkein 1v.
Mun synttärit, täytin 2 !
Tässä mun hoidon kuva vuodelta 1997
1998 joulumarkkinoilla kävin talutusratsastuksessa.
-98
Oltiin jossain ulkomailla reissussa vuonna 1999
 ja mun isi joutui taluttelemaan mu kadulla kun ratsastin :D
Little princess (1999)
Päiväkotikuva vuonna 2000
Koulukuvaus 1. luokalta
ja toiselta luokalta
Kiva virne.. (2000)
2003 Lepoilin jotain
4 luokan luokkakuvasta
2005 viimeinen kuva meijän koiran kanssa :( 
Tämä myös vuodelta 2005
2006
2006
2007
7 luokan luokkakuvasta, näytän pikkutytöltä
08
Vaihdoin pois blondista, 8 luokan luokkakuvasta
9 luokan kuvassa taas blondit..
2010 ja taas tummat?? en tainnu olla tyytyväinen mihinkään
2011 kesällä oli mustat hiukset ja kesän jälkeen alkoi TAAS blondaus..
Amiksen toisessa luokkakuvassa oli sitten tuloksena oranssipunaiset hiukset..
ja nyt olen taas blondi
8 ja 9 luokan välillä mulla on tapahtunut joku muutos enkä oo enää ollut niin pikkutytön näköinen :D
Mitäs tykkäätte?

4 kommenttia:

  1. Voi vitsi sä ootkin ollut pieni ku ekoja kesiä meillä vietit!!! Kyllä aika menee nopeeta!!! Miettii ku Sofia syntyny -07 ja sitäki ennen olitte vaikka kuinka monena kesänä jo täällä... Toivottavasti nyt vielä "aikusenakin" viittit täällä käydä samaa tahtia:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mite ootkaa jaksanu meit pienempinä siel :D
      viittin viittin, käyn teil viel vanhuksenaki ;)

      Poista
  2. ooot tommonen malli! tosi kaunis!♥

    VastaaPoista