Sivut

19.12.2012

Joulukalenteri 19. luukku

Mun oli pakko lainata Jullen blogista tota ideaa tähän kalenteri luukkuun, mulla nimittäin lyö pää ihan tyhjää, enkä keksi luukulle aihetta.


10 asiaa mitä et ehkä tiennyt minusta

Tässä on lista asioista, jota ette välttämättä tienneet/osanneet arvata minusta. 

1.  Tykkään katsoa saippuasarjoja, ja ohjelmien katselun must-listalle kuuluukin Salatut Elämät, sekä Emmerdale.

2. Tykkään paljon musiikista ja kuuntelen sitä paljon, usein myös kotona yksin ollessa laitan musiikin kovalle ja laulan mukana, samaa teen myös autossa. Vastaantulijoiden kohdalla yritän olla laulamatta etten näytä ihan idiootilta.

3. Musta on kiva olla kotona yksin ja rauhassa, mutta muuten olen riippuvainen muista, enkä halua olla tai tehdä mitään muuta yksin.

4. Olen välillä mustasukkainen kavereistani.

5. Oon aika ennakkoluulonen kaiken suhteen, esimerkiksi ruuan suhteen olen todella nirso, enkä syö mitään mikä näyttää vähänkin epäilyttävältä. 

6.  Multa puuttuu varmaan jokin luottamus muhun itseen ja siihen mikä musta tuntuu hyvältä, sillä usein mietin aina ensimmäisenä, sitä mitä mieltä muut ovat, kysyn aina monen eri kaverin mielipiteitä, ennen kuin teen päätöksen jostain asiasta.

7. Mulla on huono tapa, arvostelen helposti muita ja haluaisin päästä tästä eroon, mutta nyt ihan valhetelematta sanon, että huomasin yksi päivä kuinka paljon vähemmän nykyään arvostelen, sillä olen saanut sen jälkeen kun Leksa on mulle tullut, kuulla paljon itse arvosteluja ja myös tajunnut Leksan kautta sen, että jokainen toimii omalla tavallaan, jokainen tietää itse mitä oma ratsastettava hevosensa tarvitsee ja miten se toimii. En jaksa enää välittää niin paljon muiden asioista ja tyyleistä.

8. Olen pohjimmiltani oikeasti kiltti, ujo, tunnollinen ja ahkera ihminen ja tykkään olla muille avuksi.. Hymyilen vastaantuleville, etenkin vanhuksille, teen pyydetyt asiat huolella enkä halua tehdä virheitä, koitan olla mahdollisimman vähän vaivaksi muille, sekä olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin, enkä uskalla puhua paljon kasvotusten ja olla oma itseni sellaisten kanssa joita en vielä tunne.

9. Toisaalta olen myös laiska, aikaansaamaton, epäkiltti, siivoton, laiska, laiska, laiska...

10. Tykkään mun kavereista, perheestä, kaikista läheisistä, mutta en osaa (vaikka haluaisin) näyttää sitä tarpeeksi usein kaikille.

+ 11. Nyt tarviin teidän apua, en keksi perjantaille joulukalenterin luukkua, muuten on kaikki valmiina, joten nyt tarvitsen siis teidän apua, kertokaa mistä haluatte kuulla !

3 kommenttia: